Szóval az alváz van terítéken. Kapjuk szét!
Miután kiszedtem a futóműveket, hanyatt fordítottam, hogy megmutassa, mi vár rám.
Borzalmas hegesztések és lemezvastagságok:
Itt kicsit megriadtam, mivel a sporttárs ráhegesztett azokra a szép merevítő bordákra, amiből arra következtettem, hogy az alvázgerenda széle hiányozni fog.
Egy darab vendégacél Diósgyőrből, vagy talán Ózdról és némi hiányzó Wolfsburgból:
A padlólemezek eltávolítása után jól látszott, hogy van néhány fölös réteg:
Mindezektől megszabadulni nem volt egyszerű. Több napnyi szomszédzaklatás és pár csiszoló korong árán eljutottam idáig:
A padlólemez eltávolítása csak bemelegítés volt. Sajnos az alvázfej is hasonló kondícióban volt.
A képen látható rész egy komoly merevítője az autónak, legalább annyira fontos, mint a repülőgépek a vízszintes vezérsíkja,
...így sajnos amputálni kellett :
Közben megérkeztek az új elemek, így a helyükre tudtam próbálni azokat:
A helyzet egészen bíztató volt, de a helyükre illeszteni rajz és mérés nélkül felelőtlenség lenne, mivel ezek az alkatrészek általában Brazíliában készülnek, de biztos nem Németországban.
Annak ellenére, hogy nem gyáriak a padlólemezek sem, elég nagy a különbség:
Alapos alapozás után felhegesztettem az első új cuccokat:
Előtte:
Majd kis kalapálás és hegesztés után:
Ezek után felkerülhettek a padlólemezek:
Most így állunk. Homokszórás, festés következik, majd az összerakás. De mikor?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése