2012. június 14., csütörtök

Feltárás

Szóval az alváz van terítéken. Kapjuk szét!
Miután kiszedtem a futóműveket, hanyatt fordítottam, hogy megmutassa, mi vár rám.

Borzalmas hegesztések és lemezvastagságok:


Itt kicsit megriadtam, mivel a sporttárs ráhegesztett azokra a szép merevítő bordákra, amiből arra következtettem, hogy az alvázgerenda széle hiányozni fog.


Egy darab vendégacél Diósgyőrből, vagy talán Ózdról és némi hiányzó Wolfsburgból:


A padlólemezek eltávolítása után jól látszott, hogy van néhány fölös réteg:



Mindezektől megszabadulni nem volt egyszerű. Több napnyi szomszédzaklatás és pár csiszoló korong árán eljutottam idáig:


A padlólemez eltávolítása csak bemelegítés volt. Sajnos az alvázfej is hasonló kondícióban volt.   
A képen látható rész egy komoly merevítője az autónak, legalább annyira fontos, mint a repülőgépek a vízszintes vezérsíkja,


...így sajnos amputálni kellett :


Közben megérkeztek az új elemek, így a helyükre tudtam próbálni azokat:


A helyzet egészen bíztató volt, de a helyükre illeszteni rajz és mérés nélkül felelőtlenség lenne, mivel ezek az alkatrészek általában Brazíliában készülnek, de biztos nem Németországban.


Annak ellenére, hogy nem gyáriak a padlólemezek sem, elég nagy a különbség:


Alapos alapozás után felhegesztettem az első új cuccokat:


Előtte:


Majd kis kalapálás és hegesztés után:


Ezek után felkerülhettek a padlólemezek:



Most így állunk. Homokszórás, festés következik, majd az összerakás. De mikor?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése