2012. március 11., vasárnap

Élet négy keréken

Ma egy kis ízelítőt adnék a bogaras életből. Elég sokan művelik a világon, így itthon is. Sokan ezer kilométereket bogaraznak egy találkozó kedvéért, mások viszont csak nézegetik a garázsban az autójukat, esetleg néha beindítják. 
Én leginkább normál autóként használtam, munkába járásra, kirándulásra, de gyakran szállított zenekari cuccot is.

2006 óta vagyok tagja egy bogaras e-közösségnek,  ( www.bogarhatu.hu ) ahol sok minden megtanulható. Én is sok hasznos tanácsot (szerelés közben, perceken belül) és rengeteg olcsó bogár-alkatrészt és felesleges kacatot


 gyűjtöttem be, s számos kiváló emberrel  ismerkedtem meg. 
A bogarazás "szakág". Jelentős kohéziós erő a birtoklása. Akármerre jártam a bogárral, ha egy márkatárs jött szembe, vadul villogtunk és integettünk egymásnak. 



Ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy elmegyek egy-két találkozóra, mert ott biztos, sok szép bogarat látni...
A következő találkozó a naptárban (2009-ről beszélünk) egy májusi hosszú hétvégére esett és nem is messze tőlünk, Hortobágyon szervezte egy kedves ismerős ( www.hanyi.hu ) VWOODSTOCK (már jó...) néven. Ez jó lesz. Igen ám, de a bogárnak elég kicsi a csomagtere -bár kettő van-, így csak a minimumot vihetem. 

Ami befért:
  • egy sporttáska ruha
  • négy személyes sátor+ 10 cm-es szivacs
  • két szatyor kaja, krumpli, stb.
  • bogrács, bográcsállvány, camping tűzhely, pique nique kosár :)
  • camping asztal, napernyő, 2 szék, petróleum lámpa
  • akusztikus gitár
  • és egy láda tüzifa(!)

Nem is olyan kicsi ez!


Igaz, hogy nem láttam hátra, de elindultunk az első találkozónkra, Hortobágyra.




Majd pár hét múlva Kiskörére...






...ahol nagyon szerettem a felvonulást (is).




Majd Nyíregyháza







Persze ettől lényegesen több találkozó van egy évben Magyarországon, de ennyire futotta.

Az ősz is közelgett ezért úgy döntöttem, hogy az autót, elteszem a garázsba, ahol akksi ki, ablakmosó folyadék le és fél év pihenő következett

Aztán 2010 tavaszán megtartottam a"rituális" bogárébresztőt.





Ebben az évben sajnos nem jutottam el egyetlen találkozóra sem, így maradt az az 1-2 ezer kilométer élménynek, amit a hétköznapokban mentem. És sajnos csak annyi, mivel 2010 szeptemberében lejárt a műszaki vizsga és az autó állapota az előző téli-használatok miatt leromlott. Így nem ment volna át újra a rostán, ezért újabb fél év pihi és fejtörés jött....

folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése